Ring til os

Vi svarer man-tor 9-16 og fredag 9-15
Ring 77 345 123 - eller skriv til os her.

Fjernsupport

Klik her for at hente

(fjernsupport ydes kun efter aftale)

Kontrolpanel

Opdatering af forretningsbetingelser

Vi har nu opdateret forretnings- og handelsbetingelser som samlet kan ses via linket nederst.

Her kan du læse selve ændringerne og en lille forklaring på hvorfor vi har rette disse dele.

Trafik
Under trafik har vi rettet så det er mere tydeligt hvilken trafik mængde dit webhotel har. Det er også tilføjet vores sammenligningsside for webhoteller og under bestilling bliver trafik mængde også oplyst.

— nyt under Trafik i forretningsbetingelser – START —
… Normalt vil trafik grænser blive sat til max 8 x webhotellets størrelse pr. måned. Der er som nævnt tale om bløde grænser, således at webhotellet ikke lukkes med det samme, men at webhoteller der har et større trafikforbrug vil blive foreslået alternative løsninger. Internet 123 forbeholder sig retten til at fakturere for trafikforbruget hvis kunden ikke accepterer nogen af de foreslåede løsninger. Pr. 22/06-2012 stiger trafik grænserne, således at trafik må svare til det der er beskrevet ud fra de enkelte løsninger. Dette 8 x webhotellets størrelse for BASIC løsninger, 16 x webhotellets størrelse for PRO løsninger. Mængderne fremgår nu af vores sammenlignings side for webhoteller. Der sendes Advarsel om højt plads forbrug, samt Advarsel om højt trafik forbrug ud til den i kunde login oplyste e-mail. Kunden kan selv bestemme hvor ofte disse meddelelser skal sendes. …
— nyt under Trafik i forretningsbetingelser – SLUT —

Betalingsbetingelser
Betalinger med dankort, visa-dankort og edankort giver Internet 123 et minimum af administration, derfor har vi valgt at kunder der betaler på denne måde får det ganske gratis. Øvrige betalingsmetoder giver administration og betaler derfor et gebyr som opvejer administrationsdelen. Vi har sat dette til DKK 25,-. Vi ved at der er andre udbydere som tager langt over dette, men vi mener stadig af der skal være lidt rimelighed ved beløbets størrelse

Ydermere har mange kunder ønsker at webhotellet ikke blot fortsatte som abonnement og føler at de var bundet af abonnementet. Derfor har vi givet mulighed for at vælge at der ikke skal være tale om et abonnement, men en løsning som man selv skal huske at forny. Fornys webhotellet ikke så bliver slettes det. På den måde er der frit valg om man ønsker et abonnement eller ej.

— nyt under Betalingsbetingelseri forretningsbetingelser – START —
… Fakturaer sendes til den registrerede mailadresse, med mindre kunden i sit Kunde Login har valgt at få fakturaen tilsendt med post, bankoverførsel eller EAN mod betaling af faktureringsgebyr DKK 25,- inklusive moms. Betaling med dankort, visa-dankort og edankort er gratis. Alle andre betalingskort pålægges gebyr på kr. 25,-. Abonnementet skal betales ca. 30 dage forud for næste periodes start. Faktura udsendes normalt ca. 45 dage før næste periodes start.

Løsningen kan ændres så der ikke skal betales forud. Dette betyder at kunden selv er ansvarlig for at forny webhotellet inden perioden udløber. Der sendes en påmindelse om dette ca. 45 dage før løsningen slettes, og en besked igen når webhotellet slettes. Genoprettelser for webhoteller som er slette som følge af manglende betaling, faktureres med DKK 620,- inkl. moms (DKK 496,- ekskl. moms). …
— nyt under Betalingsbetingelseri forretningsbetingelser – START —

link til Forretnings- og handelsbetingelser